torsdag 21 januari 2010

Äntligen händer det något!

Jag hade en underbar dag ihop med S och K i Göteborg på The Studio. Kan verkligen rekommendera detta. Jag behövde ju inte sitta på M´Donalds och klistra på lösnaglar som vissa andra jag hade sparat ut mina för detta tillfälle. Jag sprang och fynda istället på rean. Här kommer några av de bilder som togs.










Jag var ju i New York med Tupperware här kommer lite bilder från det.



Här är jag nu ska jag våga följa med de andra upp. Klart att jag måste vem vet om man åker till New York igen.







Här har jag kommit nästan längst upp i Empaire State Buildning. Jag vågade titta över kanten men det var knappt, jag har höjdskräck. Man fattade inte att man var så högt upp man såg mycket. Man kände igen sig eftersom det är många filmer som man har sett som är inspelade där det var häftigt att se.








Här står jag i foajen på hotellet innan vi ska iväg på Gala middag. Det var en upplevelse. Undra när man får användning för klänningen igen kanske på en Gala middag i Dubai, vem vet? Jag får tacka K som sydde upp klänningen till mig bara för den här resan.




















När jag kom hem blev mina barn glada eftersom de fick varsin tröja. Fick ju leta upp den här affären eftersom man inte kunde köpa dessa någon annanstans. Vi åkte en guidad tur fick då syn på den. Jag och min rumskamrat hittade dit sen när vi skulle gå tillbaka var det inte långt till hotellet. Man fick inte ta några bilder inne så det fick bli detta utanför.











1 kommentar:

  1. Underbara bilder på dig vännen!!! Ja, det var verkligen hur roligt som helst!
    Jag ser fram emot att få se den där galaklänningen live någon gång... På dig förstås! Så då kanske man får ordna en sådan galafest någon gång... =)
    Kramis

    SvaraRadera