torsdag 11 november 2010

VÄNNER!

Vad skönt det är att ha vänner. Min chef på Katarinas brukar säga till mig att hur mycket folk känner du. Jag känner nog en hel del folk. Men alla är ju inga riktiga "vänner". Jag har många vänner som vi umgås med. Alla tolv tjejer ifrån grundskolan vi håller ihop än. Fick många goa vänner när jag träffade min underbara man Tage. Har fått jätte många nya vänner när jag flyttade till Fröjered. Fick mig en "syster" till i Tidaholm.Tupperware har också gett mig vänner en del umgås man mer med än andra är väl så. Ibland känns det som man inte riktigt hinner med alla sina vänner. Men ni ska veta att jag är jätte glad att ha er som VÄNNER.
Tack S,M,Moch A för en underbar kväll i Tidaholm. Jag är jätte glad att ni finns.

1 kommentar:

  1. Tack själv! Det var jättemysigt!
    Känner precis som du att man borde prioritera vän-tid, men att tiden inte räcker till... Tur då att riktiga vänner alltid finns kvar oavsett hur lång tid det går mellan gångerna man ses...
    KRAAAAAM

    SvaraRadera